är jag SÅ ful?


scheisse, kollat på dom andra brudarnas bilder
från i fredags o det enda jag kan säga är att jag
hoppas att jag inte är så ful i verkligheten som på
bild, men vad är oddsen för det? haha.

wellwell, fredagen blev en succé! jag hade askul!
har inte umgåtts med brudar på evigheter så
skvaller & tjejsnack gjorde att det kändes som om
jag hade kommit till himlen!
Äntligen lite qualitytime med Yuna också! ännu mer
himlen! fick prata av mig lite & jag insåg hur mycket
jag saknar henne & hur mkt jag saknar en nära
tjejkompis att dela allt med.
fter lite alkoholförtäring (Jojja & Eve hade Cosmo
i petflaska
) drog vi oss drottninggatan ner. Jojja &
jag fick för oss att Svengelska är förbannat kul så
vi pratade vackert hela vägen! haha. 
sen blev det otten. kände mig gammal men
sällskapet var rätt & lilla dansgolvet regerade. såg
knappt det andra! me like bra musik allså!
förutom att jag skrattade åt Jojja så stod Martin Lager
lite otippat för underhållningen utan att vara speciellt
rolig! haha.
följde Sanna hem en bit innan jag vek av hemåt &
pratade med Ante som jobbade. när jag kom hem
fick jag rycket o började städa. lyckades till&med
sortera glas & burkar i mitt väldigt onyktra tillstånd!
skapligt skönt dagen efter! vakna till skapligt rent.
nu är det bara lite kladdiga fläckar på golvet..

lite pix dåå!
      
äntligen Yuna!       Jag & Ämma


     
Brudarna i soffan!        Det var ju dans!

Kommentarer
Postat av: jannike

vart hittar man alla dina bilder, btw? :)

Postat av: Yuna

Haha! Duuu, jag gör mig alldeles uppenbarligen inte heller så jädra bra på bild :P
Tack för en fin kväll, det var kuuuvl. Nu väntar jag på att ni kommer upp till Umeå!

2007-03-12 @ 13:13:15
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback