blöhöö


så då var jag änka då.
känns redan tomt & tråkigt! är rastlös & trött
på samma gång! Ante väckte mig med ett sms
med ett sms klockan 09, det är snöstorm där
nere! HAHA!  lika bra att vända hem, så de så!

myskvällen igår blev en STORFLOPP! Ante var
tvungen att plugga så jag halvsov framför allt
på tv & var allmänt sur.
det började ändå ganska bra med ett varv på stan
med Grönborg & Mercan & sen hämtade vi upp
Ulla vid tåget & drog med oss henne till Fräckas
för lite käk! sååå goooott!
blev lite mys när vi gick o la oss men det kändes
ändå som en floppkväll. o sen måste Ante åka till
skolan typ hela måndag. min sista lediga dag.
blöhö. blir så förbannat SUR! men ledighet är ändå
ledighet så det är inte så att jag inte tänker njuta!
har dock inget planerat för min ledighet förutom
Ullared imorrn. ska ta mig ut till Ramstorp på
söndag, kanske lördag också. se om pappa
kan fixa min stereo & jag vill ha mina nya torkarblad.
måste ju ha mat också. sen vill jag ju pussa på
vovvarna lite också!

varför går det inget bra på tv vid den här tiden?!
kanske borde rensa lite bland underkläderna inför
imorrn, för det kommer att fyllas på som fan!
borde kanske städa också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback