ensammast i världen!


jaja, inget överdrivet!
komma hem från jobbet till en ekande tom
lägenhet är deprimerande!

rätt okej dag på shell. det rullade på skapligt
efter 16 där när alla slutar jobbet. korväcklena
gick som fan. har jag sagt att jag hatar korv,
jo, men det tål att sägas igen! alltid trevligt att
jobba med Stefan iof. allt flyter så perfekt och
vi har alltid en massa roligt att disskutera!
nu är jag iaf ledig i F Y R A dagar! som vanligt
kommer dte att gå för fort så är jag inne på min
eftermiddagsvecka innan jag hunnit ropa hurra
över min ledighet! tror iof att jag lyckas rätt bra att
hänga med annat folk när jag inte har Ante hemma.
lutar åt utgång med Ramlöv & c/o på lördag, Ullared
imorrn & söndag med familjen. bara måndag kvar
att planera... städa hemma lär det bli!

Stefan & jag kom fram till att jag ska starta eget idag.
en butik med sexiga kläder för män, typ
brandmanskostym, polisdräkt, matroskostym, you
name it, I sell it! kanske inte vore så dumt...

nä hörni flickor, slutspels"skägg" åt alla, så spara på!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej, var tvungen att kika in och kolla vem det var som hade kommenterat :)

Jag HATAR med korvarna på Shell! Vidrigt, man kan bli vegetarian för mindre tror jag. Värst är nog ändå kabanossen för den svettas så mycket fett.. Äckligt värre!

Nu ska jag kolla vidare lite på din blogg och se om jag kan insupa lite mer Shellhat, haha.
Ha en trevlig kväll!
/Carro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback