hatar fotboll!


om ni hade missat det.
folk som kommer hem till oss måste tro
att vi har katt eftersom det ständigt luktar
kattpiss i badrummet. men jag har inte sett
en enda misse, men däremot har jag sett &
framförallt KÄNNT Antes träningskläder! surt
av svett & vatten. så jäävla äckligt! dags att
han tar sig i kragen o ger upp den där jävla
sporten nu. det är ju ändå för sent för att bli
proffs & rik. div.4 känns inte hett! inte tillräckligt
hett för att träna fyra dagar i veckan & åka på
träningsläger till fucking Tyskland i fyra dagar!
surt värre.

lång dag imorrn. först jobba 06, sen
personalmöte 13-ca17. nästan 12-timmars!
sen blire hejdåkväll med Ante. väderleksrapporten
spår hällregn ner för mina kinder! jag är larvig, jag
vet! har lätt till tårar i såna ögonblick.
sova ensam då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback