I love listor allså!


Höger- eller vänsterhänt: höger, jag är så vanlig som man kan bli
Humör just nu: seg
Favoritgodis: lösvikt
Kläder just nu: mjukiskläder i grått
Musik just nu: Regina Spector - Samson
Sommarplaner: jobba, sola, bada & åka på nån semester
Hur många kuddar sover du med: vi slåss om 5 st
Spelar du nåt instrument: haha, eller inte
Morgon- eller nattmänniska: både och, beror på.
Vem är viktigast för dig: Familjen & Ante
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: litegranna bara
Snarkar du: inte ett dugg, Ante står för det!
Stjärntecken: vädur
Äckligaste insekten: myggor
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? vad som helst som ger mig pengar
Vad vill du jobba som? oj, något som ger mkt pengar
Stökigt eller välstädat? jag vill ha det välstädat men tyvärr funkar det inte
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? mjae.. vågar nog inte
Gillar du att sjunga? lyssnar hellre på andra
Anser du att du är stark? inte ett dugg, svag & hjälplös
Vad gör du om du får hicka? blir sur för att jag får ont i magen
Vad längtar du mest efter just nu? ett nytt jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback