svarta moln på himlen


vart undrar ni!?
jo, på min himmel! fine, det är assoligt o gött
ute, men vem får njuta av det egentligen? inte
Emma Nilsson för hon ska jobba eftermiddag
torsdag - måndag. men vad roligt! jag ser
verkligen fram emot det. var ensam från 17 till
22 igår & det var helt okej tille n början. sen
lackade jag ur totalt & k'nde att "fan jag klarar
inte det här". bara äckliga korvköpare som inte
kan bestämma sig & till slut tog ju korven inte
helt otippat slut på stekbordet. då får jag skäll.
men så roligt då! givetvis så händer det en
massa saker runt omkring som tar tid också.
allt tar slut samtigt, automaterna krånglar, det
kommer inga kvitton, får skriva alla kvitton
manuellt. lagom när jag var på väg att få ett
sammanbrott så blev klockan 20:30 & det
lugnade ner sig. äntligen kunde jag få kissa
och dricka nåt. man vågar ju inte dricka nåt
för man blir ju kissnödig & man har inte tid
att gå på toa. ah det är skönt. tur att jag har
ett jobb iaf!

men, får väl ta o ladda batterierna idag.
Ante är ju äntligen hemma! woho! idag blir det
lite stan med Grönborg & sen SKA jag till
Halvars o käka glass! årets första men absolut
inte sista!

jag måste var världssämst på att fatta beslut.
vi ska bara ut på stan o kolla lite med Grönborg
& sen käka. det ÅR för mig att bestämma vad jag
ska ha på mig. nu har jag äntligen kommit en bit,
nu är det bara skor kvar.. fan, smycken också!
kanske ska gå o fixa det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback