The Ark till Eurovision!


ja rätt låt vann, utan tvekan!
tur att Marie fick massa röster av Svenska
folket, annars hade jag gråtit!

Gick faktiskt upp 11 igår efter 6timmars
sömn! åt en frukost & sen gick Ante & jag
på promenad. vi skulle ha en dag bara vi
två! sen kom svärmor förbi en kortis för att
bara hälsa på & berätta att hon drar till
Kurdistan imorrn på jobb! häftigt!
sen gjorde vi iordning oss för att gå ut
& käka middag. blev vanliga Fräckas men
fan, deras mat är sjukt god! blev lite kändis-
spaning där också, BB-Muffe hängde där &
var högljudd.
på vägen hem blev det ett obligatoriskt stopp
på Gottegrisen för godis! muuumma!
lagom hem till Melodifestivalen. jag hade
energi nog att dansa till flera låtar, lyckades
få med Ante på en tryckare till Sarah Dawn
Finers låt men Ante förstörde stämmingen
genom att berätta att alla tjejer han har dansat
tryckare med har han fått hångla med. UTOM mig!
haha. jag dumpade honom en gång på ettan för
flera år sedan för Jimmy Heintze, han är fortfarande
sur för det! hehe.


idag skjutsade jag Ante till jobbet till 10 sen åkte
jag till Ramstorp för lite käk. fick även lägga spår
åt Olle & följde med Lina & vovvarna på promenad
efter det.
pappa skulle fixa stereon till min bil men det var
nån sladd som inte funkade eller nåt sånt så jag
får klara mig utan musik ett tag till.
på vägen hem stannade jag föra att köpa nya
FHM, man måste ju kolla in Finspångsbor som
viker ut sig! den var faktiskt till Ante så jag köpte
Plaza till mig. ska nog ta & läsa lite om alla kläder
jag måste köpa den här månaden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback