tycker vansinnigt synd om mig själv!


jag är ensam! ENSAM!
kommer att bli galen ikväll när jag ska sova, det
komemr inte att gå nåt bra alls! gosh vilken
ynklig varelse jag är! inte självständig för fem öre.
förstår alla dessa missbrukare av diverse droger
som försöker sluta, jag missbrukar Andreas, han
är min drog! den farligaste sorten också! man kan
leva ett liv utan droger, faktiskt. förutom den här
förädiska drogen. jag kan helt enkelt inte leva utan
min Andreas. det är inget liv.
hur patetisk & fånig är inte jag?! en ynklig person.


har föresten glömt att berätta hur trött jag var i
tisdags. gick upp 05 för att sminka mig innan jobbet.
05 är man inte pigg & faktiskt väldigt yr. skulle smeta
ut lite concealer i mitt pizza-face & i mitt yra tillstånd
råkar jag ta mörkbrun ögonskugga istället. tog ett tag
innan jag reagerade faktiskt. har den där kalasbra
"cover all-mix" från make-up store & en hel del
ögonskuggor därifrån ockå. förpackningarna ser ju
för tusan likadana ut så det var inte helt ologiskt.
sen när jag åkte hem från jobbet åkte jag fel TVÅ
gånger. ganska imponerade med tanke på att jag åker
precis samma väg ett ex antal gånger i veckan.
trött eller senil?

föresten så ringde Ante nyss & jag blev inte ett dugg
glad, bara sur. han ska hålla på o krångla så jäkla
mycket & jag fattade ingenting men jag hoppas att
det blev rätt iaf.
laga mat till sig själv då. fy fan vad värdelöst.

kanske borde ta med mig kameran imorrn & dokumentera
lite roligheter från Ullared?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback