utmanad


Jag har blivit utmanad av 
Jannike. kommer att ta tid det här, fantasin är inte på topp!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag är rädd för tandläkaren. det syns på mina tänder! haha! det ser ut som om gud själv bara kastat in dom lite på måfå! när jag skulle dra ut en tand illtjöt jag hela tiden, mamma svimmade & fick ledas ut. för att lugna mig erbjöd mamma mig en shoppingtur efteråt.

2. Jag är värdelös på att hantera blommor. min blomma som jag adopterade från Peter hänger vare sig jag övervattnar den eller låter den torka ut. klarar inga blommor, inte änns som mest lättskötta!
 
3. Jag äger en porrifilm. egentligen inte mkt mer att berätta om det. har sett en halv scen, sen tröttnade jag. haha!

4. Jag har inte sett en enda Star Warsfilm! och det är inget jag skämms för!

5. Jag är rädd för att gå ute ensam, även dagtid. framförallt om det är mörkt ute. mitt hem är min säkerhet & utanför är jag jätteosäker när jag är ensam. som uppväxt på landet tycker jag att det är ganska jobbigt med alla människor överallt.

6. Beslutsångest, behöver jag säga nåt mer? jag lider av stark beslutsångest! framförallt när det handlar om att välja kläder för dagen. det kan ta EVIGHETER & 18 byten.


sååå.. alla som är sugna och känner sig manade, kör ba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback