badtime!


nu är det bara att börja bada. två bikinis inköpta idag
& bryggan lades i igår!
bestämde mig på väg hem från jobbet att ta med mig
Ante & dra till Ramstorp för lite häng i solen & vara med
som moraliskt stöd vid iläggningen av bryggan!
Ante, jag, Hanna, mamma, pappa, Lina, Henrik, Malin,
Magnus, Moa, Anton & Jonas drog oss neråt sjön vid
17-tiden. jag hjälpte Anton med cyklingen, sen var jag
svettig! hah, bra kondis! myste lite med Moa medan
grabbarna tog tag i bryggan. Anton & Hanna kastade
kottar i vattnet & lyssnade på plasken. helt enkelt en
mysig stund i solen med människor & hundar!

ledig idag! helt fantastiskt med sovmorgon! orkade inte
vara uppe igår utan somnade vid 21 i soffan till
Sällskapsresan 1. gick upp vid 09:30 & sen drog Ante
& jag ut på stan. Blev tre par skor, två bikinisar &
nagellack! fixade även en födelsedagspresent åt
syster & en åt mig själv! haha.
hem o laga lite mat & sen blåbärspaj till efterrätt! så
jäääävla göttt! snart dags att sova igen om jag ska
orka upp vid 5 imorrn. blöööhööö!

bjussar på lite bilder från gårdagen!

112338-88
Hanna & Anton jagar pinnar

112338-87
Max tränger sig upp på stenen, blöt hund, mmm!

112338-86
Mamma & Moa myser! sötaste ungen!

112338-85
Anton kastar kottar!

112338-84
Olle sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback