dålig tidning ger bra presenter!


fick mina premier från Modette idag! en handkräm
och ett läppglans från Clarins! wohoo! färgen på
läppglanset var precis sånt jag letat efter!

Ante sitter & smsar mig hela tiden från bilen på
väg in till träningen! hah, han har nog tråkigt! eller
så saknar han mig faktiskt! söta sms tackar man
ju inte nej till! ♥love you

min granne är nog kär i mig...! nej skämt o sido.
jag ser honom jämt sen han flyttade in! inte mig
emot förvisso, han är supertrevlig.. och lite söt! :)
okej Ante, du behöver inte vara orolig! du är sötare
än socker!

nu är alla inventeringar klara iaf. överkörd av tåget-
det är jag det! mådde asdåligt igår, något konstigt
tryck över bröstet som gjorde asont. ringde mamma
och var lite orolig. men idag var det iaf borta huxflux.
trodde jag skulle få sjukanmäla mig, men då hade
Lina slagit mig så det var tur att det inte var allvarligt!

det tål att sägas igen, Nannyakuten är bra, det tar
ner alla babydrömmar! idag var det ett par systrar
och den ena erkände att hon såg sin syster som en
fiende och inte som en syster! läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback