fem timmars storhelgsOB, yes


åka iväg o jobba sen då, totalt omotiverat! vet i fan
hur det är där ute idag. antingen är det kaos eller
så är det stendött...! det är ju tydligen resdagar nu.
vart reser man på kristi himmelfärd?
nåja, det är ju jobb med Stefan & det funkar ju alltid
kalas. o sen är jag ju ledig i fyra hela dagar! yeey!
och eftersom jag var så jäkla duktig nu på morgonen
och städade här hemma och tvättade så betyder ju
det att jag är HELledig! vad tusan ska jag fylla
dagarna med då? blir nog en sväng till Lämmetorp
& på söndag ska vi fira Hanna.

hungrig... men äter jag nu är jag ju ashungrig 10min
efter att jag har börjat jobba. man får ju planera lite.

träffade ju Lisa igår. jäklar vad brun hon var dååå!
drog ett varv på stan & hon köpte halva! ;) själv
trånade jag efter ALLT! man hittar på tok för mkt
när man inte ska! sen tog vi en vaniljlatte (okej, en
lite kaka också) innan vi skjildes åt. riktigt kul att få
prata lite! ska bli bättre på att hälsa på vänner, jag
SKA!

varför finns det inga chipsrester kvar från igår?
suuuugen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback