I hate goodbyes!


herre gud vad jag hatar sånt här...
skiljas från kläder! fast jag VET att jag inte kommer
att använda dom mer, har inte gjort det på kanske
över ett år. men ändååå. det är kläder, det är mkt
pengar man har lagt ut! sen är det ju inte bara
kläder jag ska konka till Myrorna, det är SKOR också!
började räkna mina par skor & insåg att det var
ohållbart. vi har så pass begränsat garderobsutrymme
att det inte fanns något val nu.
har försökt att vara så osentimental som möjligt &
bara kastat ner i påsarna, men risken finns att jag går
tillbaka & rotar fram för att lägga n i garderoben igen.
ska upplysa Ante om att han får slå mig om jag försöker.
jag är såpass bra på att köpa nytt att slänga gammalt
inte borde vara ett problem...

sitter & pratar med Jimpa "soon to be a daddy" Heintze.
förstår inte hur det kunde ta 8 månader innan jag fick
reda på det. håller mig tydligen dåligt uppdaterad..
skumt med folk man känner sådär som helt plötsligt ska
bli föräldrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback