jag är värdelös, jag veeet!


har varit riktigt käss på att blogga i helgen, men
ni kan pusta ut, jag lever!
egentligen har jag haft all tid i världen att blogga.
för precis som på alla mina lediga helger så
händer det inget speciellt. har bara hängt hemma,
spelat lite spel & tagit en grogg. that´s it. inte har
det varit något bra på tv heller så jag kunde ju lika
gärna ha bloggat, men det blev bara inte så.

nåväl. lägesrapport.
fredag - kolmården!
alla söta djur! ville ta hem hela bunten! men
favoriter blev ändå surikaterna, så jääääkla söta
djur! vi tog med oss Ulla & Janne, så vi tog deras
bil. sen betalade dom inträde, lunch & tropikariet.
bortskämda, vi? näää. man kan nästan säga att vi
gick plus på den resan, eller iaf +/- 0. jag som skröt
om att jag var smart & inte köade fick bita tungan av
mig. det var jordens jättekö i entrén! men när vi väl
kom in så var det hur lugnt som helst.
av alla människor så träffade vi Maria på Kolmården,
lev lite smått förvånad. förvånad blev jag även 10min
senare när jag fick dra Ante ur barnens lantgård där
han fastnade hos en get. sen ville Ulla kasta sten
på järvarna men det avstyrde vi rätt snart.
jag & 418805259 barn ville direkt efter delfinshowen
bli delfinskötare.
bilder från Kolmården kommer snart. typ imorrn, på både
pixbox och kanske nån liten här!

fredagskvällen blev lugn. en godispåse, en Ante & en
Hanna spelade lite TP & softade här hemma.

Lördag - storhandling!
vid 14:30 kom vi på att vi inte hade gjort någonting på
hela dagen så då ringde Hanna lägligt & ville ha med
oss att storhandla. & storhandling blev det! handlade
för en rekordsumma! ha. kom hem med 10 (TIO!) paket
glass, vet fortfarande inte hur det gick till!
för att få reda på hur kvällen spenderades kan ni ju kolla
ovan, den var precis likadan.

söndag - fira Hanna!
åkte ut till Ramstorp där Hanna lagade käk & tårta. Lina
& Henrik kom så det blev en hel del snack. sen tog vi
en promenad i det fina vädret. och nu sitter vi här hemma,
inte helt oväntat med en godispåse... hmm. beach 2007
är det ju ändå för sent för...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback