ost är bra


jag gillar ost, därför äter jag ost med digestivekex
istället för tvärtom. ett fett lager med ost ska det va.

Ante & jag var & storhandlade idag, för hela 400:-.
jag trodde kassörskan skämtade & väntade på att
hon skulle avslöja sig, men icke. det var sant! hah!
har inte storhandlat för så lite sen... sen... Finspång!
ska väl kanske inte klaga...

hoppade öven in hos Ragge för att checka in hans
& Emmas nya lägenhet. grymt cool!

varför är det så att te är så jävla varmt i början att
man bara kan smutta på det. man hinner äta upp
alla mackor innan det svalnat. och när det svalnat
tillräckligt blir det pissljummet & inte jättegott på
en sekund. värdelöst!
dagens I-landsproblem...!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha, :) ost är bra ^^

Postat av: sanna

tackar, nu är det bättre faktiskt, bara all stress som tar på än! mår du bra?

2007-05-10 @ 20:38:47
URL: http://sannadalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback