dagens produktivitet


jag började ganska bra, tvättade & tumlade en maskin. sen fick jag med mig Ante
till Ramstorp för att äta upp mammas kak-och bullföråd innan hon slutade jobbet.
sen när hon slutade jobbet skulle hon laga lite mat till oss. en perfa dag! softade
framför mammas & pappas nya plattskärm med chokladrutor & fick sen en grym
kycklinglåda serverad.

sen blev det spelkväll. började med Resan men slutade ganska fort då jag åkte
norden runt på 5 minuter medan Ante hade kommit från Stockholm till Köpenhamn
på den tiden. eftersom han inte klarar av sånt så bytte vi till Monopol, den gamla
klassikern! vi småfnissade lite åt mamma som vägrade köpa några gator men
gissa vem som vann stort? Ante mobbade mig så mkt för att jag inte ville göra
skitaffärer med honom så jag sålde Norrmalmstorg till mamma för en struntsumma
endast för att hon skulle kunna ruinera Ante, skit samma om jag blev ruinerad på
kuppen, bara inte hann vann! mamma byggde 3 hus på Norrmalmstorg & den där
gatan den tillhör (Hornsgatan?) & Ante blev skyldig 26 000:-, då gav han upp!
Grattis mamma!

image229

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst är jag bra!!!!! Men jag älskar er ändå fast ni inte vann!

2007-11-05 @ 22:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback