grymt!


inredarSusanne som jag har jobbat med i några dagar nu har två barn. den äldsta är 14
& den yngsta är 3. när den yngsta föddes fick storebrorsan välja mellannamn till lillebror.
så lillebror fick heta Ruben Ronaldinho! hihi, så jäkla coolt!

image245

Ante började ju genast spåna på vad våran framtida unge (som kanske inte får se dagens ljus förvisso)
skulle kunna heta. Bergkamp tycker inte jag är ett alternativ, Bergkamp Nilsson Svensson är inte så
hett...! däremot skulle jag kunna tänka mig Henry som andranamn. alltså som Thierry Henry, inte som
svenska Henry... jaja, ni förstår. men om det blir en tjej då? blir det Marta? hmm..


jobbat klart min sjätte helg i rad nu, bara tre kvar tills en helg ledig.. möö. igår blev det lugna gatan på
Repslagaregatan. svängde ihop potatisgratäng, lövbiff & lite sås till middag & Daimtårta till efterrätt.
innan ni applåderar kan jag säga att potatisgratängen köptes i påse, bara att stoppa in i ugnen &
tårtan behövde bara tinas. sen kom Hanna över med godis & somnade i våran soffa medans Ante
& jag kollade på "Familjen är värre" eller vad den nu hette. lagom ansträngande efter en trött vecka.
idag efter jobbet åkte vi ut till Antes mormor Toris  & hälsade på. det var lite trevligt, hon var pigg & glad!

nu när jag jobbar så skumt som jag gör så har inte vi ätit hemlagat på.... evigheter! hah. hämtmat jämt,
inte så bra kanske! trodde ju jag skulle gå ner i vikt utan allt gott på Shell men det kanske får en sån
där söt kula på magen som jag får när jag går upp i vikt. irriterande värre att det inte sprider sig jämt
på kroppen utan bara en bula mitt på magen. kärlekshandtagen är där vare sig jag svälter eller blir
tjock...! men kebab är gott! dom kan nästan vad vi ska ha på Neptun nu... hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback