helgen dåå


hepphepp. inte så mkt skrivet här på senaste. vi kör en uppdatering! har jobbat hela helgen.
i fredags efter jobbet hängde vi hos Peter & Sanna framför Idol. Grönborg & Lottie hängde också.
i lördags (efter jobbet) så gick Peter, Sanna & vi till St.Georges för att käka. länge sen jag var
på restaurang! riktigt god mat & bra service. gick hem hit o spelade lite spel & kollade på film
efteråt. efter jobbet igår åkte vi upp till Ramstorp för att fira Farsdag. åt lite paj, snackade lite &
åt efterrätt. alltid trevligt när hela familjen är samlad sådär!
pappa fick i farsdagspresent att byta däcken på min bil (& en tröja) så nu sladdar jag inte lika
mkt. det är bra!

neeej, nu ska jag duscha & sen ska vi åka till Röda stan med Antes morbror, vi får väl se om
jag överlever....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback