inga problem!


det kommer nog inte att vara svårt för mig att jobba ihjäl mig dom två närmsta
veckorna...! mycket att göra, sjuk personal & en Robert som just fått barn. på
tal om Robert & barn så var han, Karin & lilla Elliot & hälsade på idag! iiiih!
jag, Helena & Susanne stod med tårar i ögonen & ville ha egna små knoddar!
Karin var ärlig när jag frågade om det gjorde ont iaf. "det värsta jaag varit med
om" tror jag var dom exakta orden! hah. usch!

jag ska nog inte gnälla över jobbet, får ju pengar iaf! jag vill ju jobba mkt! men
det blir ju mindre julklappsköpartid så jag kommer att köpa ytterligare två
julklappar mindre familjen! möjligtvis kan ni få en femhunka var i handen om
jag hinner ta ut pengar mellan mina julfiranden! vad skönt det vore om vi slog ihop
våra familjer på jul så att man slapp lämna någon! jag vill ju vara med min familj
hela julafton samtidigt som jag vill fira med Svenssonarna. köra vartannat år är
inte ett alternativ, jag missar inte en jul med min familj, så är det bara!

håll i hatten, Ante & jaga har köpt naturgodis! inte alls i klass med vanligt godis
men det är något att tugga på iaf! jag har varit duktig idag, jobbade till 17 (skulle
varit ledig), handlade skokräm, bakade en tacopaj & sen putsade jag alla svarta
skor jag äger! dom blev jättefina!

oj vad mkt ointressant babbel, återkommer med nåt intressantare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback