mamma, jag är sexig!


jag tror att jag kan ha fått min tidpesimism från min mor! hon skulle skjutsa mig till
Finspång igår. hon skulle komma vid 18:45 någongång. 18:10 står hon utanför! hah!
fick lite småpanik & bråttom men jag var ju nästan klar iaf så det gjorde ju inget! när
jag sen sätter mig i bilen & börjar förklara varför jag ser slampig ut så säger hon:
"du är ju jättefin"! här tror man att man har klätt sig sexigt så får man kommentaren
av sin mamma att man är fin! jaja, det var mörkt i bilen så hon kanske inte såg att
skjortan hade några knappar uppknäppta...

festen gick ju inte av för hackor iaf! sjukt kul! bra initiativ tjejer! alla var så sjukt bra
utklädda, jag kände mig minst utklädd! kul när folk går in för det så pass bra! kul med
massa folk man inte känner också, det var folk från hela Sverige!
vet inte om jag kan säga så mycket mer om festen, bilderna som kommer senare får
visa resten!

efter att ha blivit lite trakasserad av några gorillor så kom Ante & Grönborg o hämtade
upp mig för att dra in till stan. Johan var skönt på lyset & muckade med lite tjejer i
V.I.P kön (vi fick gå före). sen började han projektet att supa ner mig. det gick rätt bra
faktiskt. dansade en massa, träffade Maria & fick ont i fötterna.

det var lite segt imorse att cykla till jobbet, framförallt så var det svinkallt trots att jag hade
långkalsonger. men vi sålde bra på jobbet iaf. såg mörkt ut i början men det artade sig.
hade köpt med mig choklad, vatten & bullar från Shell så jag gick på sockerenergi..

jjaaaha, vart ska jag lägga ut bilderna då? pixbox är ju fullt den här månaden också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback