måste..sluta...shoppa


skulle lämna Ante ifred för att plugga här hemma så jag tog en vända på stan, tänkte köpa
fler julklappar. kom hem med en halv & en massa onödiga grejer till mig själv! men jag
vet nästan vad jag ska köpa nästa gång i julklappsväg iaf! köpte en ny concealer på MUS,
ett par jeans på Cubus (199:-, rena skämtet!), hår&nagelpiller & såna där kupor som man
klistrar på tuttarna så man kan ha konstiga ringningar. ett bra köp eftersom jag hittade en
skitsnygg klänning som jag tänkte till nyår. MEN, eftersom jag hittade en klänning så tänkte
jag att jag letar efter en sån "BH" först innan jag köper klänningen, annars står jag där med
en klänning som jag inte kan använda (utan BH är INTE ett alternativ!). när jag köpt "BH:N"
blev jag osäker på klänningen (som bara kostade 199:-, lika mkt som "BH:N") så jag struntade
i den. så nu har jag en bra BH, men ingen klänning! suck.... jaja, nu kan jag ju köpa den där
799kronorsklänningen som jag bara använder en gång, den har ju djup ryggringning....

Kommentarer
Postat av: Yuna

Haha, vilka bekymmer! :P
Men atte... vad händer till nyår då? :D Och säg inte "parmiddag" eller något för då lackar jag ur på er. Jag ska vara med!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback