nyfikna?


heh, mamma & Lina blev visst lite nyfikna! mamma, pajformer luktar inte speciellt
mycket & är hårda. sås! skönt att veta att jag fått en bästis i Lina, men hon kanske
inte är min bästis när hon öppnar sitt paket?! säg inte för mkt nu! men jag måste ju
hitta en julklapp till henne också, hon är ju en av dom svåraste att köpa till, så fyller
hon år precis innan jul! hua. Henrik är också riktigt svår, Lisa med! Pappa ska vi inte
prata om... Hanna är väl den som är lätt eftersom vi har rätt lika smak.

vad köper man till en sambo då? ge mig tips på julklappar gott folk! jag har gett er
tipset på tuttmemory, nu får ni hjälpa mig! och om ni är sådana som jag ska köpa
julklapp till så skriv en liten lista på önskningar!

image223


varför är jag redan så besatt av julen?
kan det vara så att julen handlar om nära & kära & därför är den så viktig för mig!

Kommentarer
Postat av: äm.

ooh, vart hittar man tuttmemory nu igen? :D

2007-11-01 @ 21:53:13
Postat av: Lisa

Du får gärna säga va du önskar dig oxå :)
Så ska jag försöka komma på nåt jag önskar mig..
Ska kolla på Granit imorgon, hihi.
Puss

2007-11-01 @ 22:44:31
Postat av: Johanna

Jag lääängtar till juuul:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback