slut i huvudet


mätt på pannkakor, mums!

lång dag idag på jobbet. pysslat med ljus & rostibunkar. dekorerarSusanne har lärt mig
en hel del idag! är så trött på ljus nu efter att ha flyttat om dom 93274gånger. men annars
har det varit en rolig dag. fått pyssla med lite annat. butiken börjar sakteliga få sin slutform,
men det är fortfarande jäkligt mkt kvar. det ska vara klart för preimär 1 dec, pjuh! fått in lite
nya möbler & småplock, blir så sjukt sugen på att köpa massa! vi ska få in en serie som
heter FUNK som ska gå i lite 60-tals stil, ska bli kul att se hur den ser ut i verkligheten!
synd att inte 60-tal passat med min takkrona... inte för att så mkt matchar här hemma ändå
men det skulle nog skära sig lite väl mycket!

fan vad kallt det är nu! i min gamla lägenhet drar det ju från dom gamla fönstrena så att
blommorna som står i fönstrena dör! hah. när vi ska lägga oss tar det timmar att få upp
värmen under täcket! olyckligt för mig så lägget alltid jag mig först & lagom när jag har
hunnit värma upp mitt täcke så kommer Ante & lyfter på täcket & kryper under & på så vis
så släpps all värme jag arbetat upp ut & en kall Ante ska kramas... hua!
fast jag ska inte klaga, jag gillar vintern! snööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback