haha!


"tyst med dig. du fattar inget"
nej det är ju just det jag inte gör! hahah! rolig kommentar,den förgyllde
min annars rätt pissiga morgon!

som sagt då, Linköping igår. inte alltför imponerad av deras shopping i
city. gick mest runt, köpte en skjorta till min outfit till Halloween & tog en
fika på ett fik. sen åkt vi hem till Henrik, Antes barndomspolare som jag 
inte hade träffat innan. han verkar vara en hyvens pojk! vi drog med oss
honom till en restaurang & käkade fint värre. jag föreslog Burger King men
det blev oxfilé, så jag klagar inte alls! sen åkte vi ut till Cloetta Center för
att hitta parkering 256831 mil bort & sen komma in på arenan i fjärde
minuten.

på hemvägen hälsade vi på Sofie & Maria på Herrbeta! mkt mysigt! känns
rätt skönt att vara på "rätt" sida om disken. fikade lite & pratade skit. sen
blev det hem, bygga lite pussel & sen i säng. en mysig heldag!

idag blire jobb 13-19:15, sen lite Idol kanske? ladda lite inför fest imorrn.
måste köpa alkohol imorrn, orkar nog inte göra det idag. fixa present ska
kanske göras också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback