minnen!


sitter o spanar i alla mina album! gud vilka minnen! vill nästan gråta flera gånger!
min första spontana kommentar: FAN vad snygga vi var! dom enda som jag har
kontakt med idag som finns med i dessa album är ju Lisa & Yuna, you rock! hahah!
scheisse! yuna sätter nog skottpengar på mig om dessa bilder hamnar i orätta
händer (kom hem till mig o kolla!!!!) inte för att jag är sådär vansinnigt vacker själv
men det är kul att garva åt sig själv! alla bäbisbilder, gud vad söt jag är! så charmig!
o Pompe, världens bästa hund! när jag fick Pomeroy, min egen ponny, vilken jävla
lycka! min älskade bror Henrik, modegurun som matchar turkosa manchesterbyxor
med turkos t-shirt & turkosa strumpor, hell yeah! för att inte tala om frisyrerna! hua.
Hanna ser ut som Gollum på en bild! haha, så jääääävla smala ben & stora fötter!
alla semestrar, fjällen... vilka minnen! vad mycket man har gjort, vad kul man har
haft!

för att inte gräva ner mig totalt i minnen  så avslutar jag med en beskrivning av en
bild ur ett album som mamma har, från hennes ungdom. det är en bild på mormor
som står lätt framåtlutad (bilden är tagen bakifrån) & mamma har kommenterat
bilden med "stor bak på G"! hur rolig är inte den särskrivningen? för er som inte
förstod så är det givetvis så att mormor bakar så det ska vara "storbak på G". hihi!

ja, jag ger mig Lina, du har världens bästa svärföräldrar!

Kommentarer
Postat av: Yuna

Hörrdu Emma, nu ska du inte uppmuntra folk att komma hem till dig o se på dom där bilderna, haha! Huvva.. Jag önskar att alla gamla kort på mig som finns kunde försvinna bara. Usch.. :P Kul att du kan garva åt det iallafall, jag är fortfarande i det där stadiet då jag mest tycker att det är så jävla pinsamt att se gamla FULA bilder på en själv, haha..

Postat av: sanna

tack:)
ja det känns bra faktiskt med lite förnyelse
du har ju en tid o tänka på saken
och förstår att det inte är lätt när din karl inte uppmuntrar dig
min i stortsätt tjata jämt att jag skulle bli brunett:p

2007-10-24 @ 09:13:17
URL: http://sannadalle.blogg.se
Postat av: Lisa

Kommer aldrig glömma den bilden som är tagen nere vid skolan (i ramstorp) när vi åker rullskridskor, har rosa frigolit hjälmar o runda små blåa solglasögon..! hahahahahaa
Otroligt snyggt!!!

2007-10-24 @ 17:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback