ny feleton!


eller telefon!

image215

yeah, den här lila skönheten blev min idag! har inte tid att äta eftersom jag
måste pilla på den hela tiden. men jag ska försöka få till lite soppa. sen ska
vi baka cheesecake & kanske bullar om vi orkar!

tre kan vara världens bästa operatör, allt verkar så billigt när man kollar på
internet att det känns som om det är en hake. sen kommer man till butiken
o snackar med dom, då får man gratis året ut! what the...! vi har suttit o räknat
på det hela morgon, vilket abonnemang som skulle bli billigast så kommer
man dit & dom övertalar en att det blir billigare än billigast om vi tar det andra.
konstigt... jag klagar inte, jag är NÖJD som fan! tre är mina kompisar 4-ever!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snyggis.. Själv väntar jag på att min ska bli lagad

Postat av: Ida

Nice..! Skulle också behöva ny..

Haha, ja vi tjejer kan nog ha lite väl höga förväntningar på våra karlar ibland.... ;)

2007-10-16 @ 12:45:57
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback