varför?


varför är jag så jävla dålig på att hålla kontakt med kompisar? har jag blivit så
jäkla lat & bekväm med Ante att jag inte orkar ta hand om dom få vänner jag
har? Gud, tänk om vi skulle göra slut, då har jag inte många tjejkompisar att
hänga med! iband blir jag arg på mig själv för att jag är så dum! som Yuna,
hur ofta ringer jag & kollar läget med henne? när hon var hemma träffade jag
henne typ 3 gånger på hela sommaren! vi som har varit polare så länge! fan
Emma, ta dig i kragen! Maria har jag hängt med i många år, vi bor typ ett
kvarter ifrån varandra & ändå håller jag inte kontakten speciellt bra! jag vet inte
alls vad som händer i hennes liv. fan, förlåt! Lisa är duktig & ringer till mig lite
då & då, hur ofta ringer jag tillbaka? typ aldrig! fast det är skönt med henne, jag
vet alltid vart jag har henne, hon finns liksom alltid där, även om jag är kass på
att uppehålla våran vänskap! Nea skriver ofta på msn, oftast när jag pysslar med
annat så jag inte kan lägga ner den tid jag önskar på henne. vi pratar jämt jobb,
inte vad som händer i våra liv, jag har ingen koll på damen längre! förlåt! Sanna
världens bästa frisör har ju flyttat in till Norrköping nu. av någon anledning hänger
vi bara när det är fest eller via Peter & Ante eller när jag har kris med håret. jag
tycker ju om henne, varför kan vi inte hänga mer? varför ringer jag inte o styr upp
en vanlig hängkväll med henne & typ Lottie? dumma Emma...! Jannike är i Finspång
nu ett tag, varför slår jag inte en pling? vi har ju gjort massa ihop förr! hur svårt kan
det vara för mig att få arslet ur vagnen & ta upp kontakten? Sofie bor i Linköping,
inte andra sidan jorden & hon är så kul ju! hur svårt kan det vara att bli skitbra
kompis med henne? vi har ju annat än Herrbeta gemensamt! Anders är ju jättegullig
& anstränger sig för att muntra upp mig, vad gör jag för honom? kan inte änns få
till en fika. Love & c/o har jag inte pratat med sen...? jag vet inte änns vart alla finns
idag! pinsamt! Ämma har jag ju också hängt massa med förr i tiden. vad hände
egentligen? jag partar inte änns med henne i telefon. för fan Emma, ta upp luren,
ring & fråga hur hon mår, vad hon gör, hur katterna mår, hur svårt är det? Becca &
Anna
från gymnasiet bor ju båda i närheten, vid dom få tillfällen man träffas är det
så jäkla mkt snack om att det ska fikas, man ska festa ihop o börja hänga en massa.
jag har träffat dom typ 3 gånger efter studenten. Elin & Icka är det ju lite svårare med
då båda bor i sthlm, men telefon finns ju. sen har vi ju Lina, Sanna S, Jojja, Eve som
jag bara festar ihop med lite då & då. har säkert glömt en massa snälla vänner men
som den jävligt dåliga kompis jag är så kommer jag inte på er just nu. FÖRLÅT!
blir arg på mig själv. man har ju så mkt historia ihop med flera av er!

ett nyårslöfte kanske, att bli bättre på att höra av mig & att hänga?

jag är så kär & så uppe i min Andreas, hoppas ni har lite förståelse för det! jag har
nog blivit lite vuxen som längtar efter parmiddagar med ett gott vin, vin & kexkvällar
med tjejer & inte så mkt hårt party varje helg (det har förvisso aldrig riktit varit min
grej).

okej, det här blev långt, hoppas ni har orkat läsa igenom & har ni inte det så är
summan av kardemumman: FÖRLÅT för att jag är en värdelös vän


Kommentarer
Postat av: äm.

haha. det är lugnt emma. jag är också för bekväm och ringer aldrig någon, när ringde jag dig senast egentligen? hum. vi är för jävla dåliga allihopa tror jag! :)

2007-10-23 @ 22:34:30
Postat av: sanna

säger som ämma, vi är rätt dåliga på det allihopa!
jag är i princip likadan själv. fast måste ju tillägga att det inte finns mycket tid.
skärpning av oss alla:)
mer häng för alla

Postat av: Yuna

Lugn nu Emma.. Som damerna här ovan redan nämnt så är det ju ingen av oss som är direkt bättre än den andre på att höra av sig! Och det vet vi ju om allihopa. Så don't feel too bad. Har förvisso väldigt dåligt samvete själv.. Ehee..
Det fina är att det ändå är så himla bra stämning när vi väl ses, trots att vi hörs så sällan! Eller hur? DET är väl att vara bra vänner!

2007-10-23 @ 23:43:30
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag är bara glad över att bli omnämnd i denna skara =)

2007-10-24 @ 07:38:41
URL: http://johsofie.blogg.se
Postat av: Tallving

Jag får väl komma och våldgästa dig gumman ! Ge mig portkoden and I´l be there. Och vad som händer i mitt liv
. . . hmmmm mycket i skolan, måste plugga 254 timmar om dagen, men min motivation är i botten, riktigt trött på plugg. Annars så ska jag ut på praktik snar i 6 veckor å slavarbeta och så försöker jag komma i gång med träningen men men dålig motivation som sagt. Kram !

2007-10-24 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback