yey, lista!


-Nämn något som gjorde dig glad igår:
godispåsen
-Vad gjorde du för 15 min sedan?
läste fotbollsfruns blogg
-Det sista du sa högt?
läste högt ur Henrik Schyfferts blogg för Ante 
-Vad har du druckit idag?
juice
-Vad var det senaste du åt?
godisrester
-Vad var det senaste du köpte?
läsk & godis (det här låter inte bra....)
-Vad är det för väder hos dig nu?
kallt men soligt
-Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
starkt intresse kanske, men inte kärlek
-Sover du tungt?
haha, som fan!
-Drömmer du mardrömmar?
itne så ofta men det gör nog alla då & då.
-Trivs du med ditt jobb?
joorå, bättre än Shell men på tok för lite timmar
-Favoritlåt just nu?
allt med Säkert! knarkar jag nu
-Vad ser du om du tittar till höger?
Ante som spelar Resident Evil
-Vad ska du göra härnäst? 
laga ärtsoppa & pannkakor
-Höger el vänsterhänt?
Höger
-Favoritgodis?
naturchips & lösgodis
-Kläder just nu?
mjukisbyxor & stickad kofta
-Morgon eller nattmänniska?
morgon oftast
-Vad är viktigast för dig?
alla mina närmaste.
-Är du kittlig?
ibland
-Snarkar du?
neeej! Ante får en vass armbåge i sidan när han börjar...
-Stjärntecken?
vädur
-Äckligaste insekten?
inte en susning
-Längtar du mest efter just nu?
pengar, ett hus, en ny bil, en bäbis.

(japp, ni läste rätt, en bäbis! jag är inne i en period då jag är sjukt bäbissugen...
Ante är livrädd!)

Kommentarer
Postat av: äm.

hahahah. det trodde jag inte om dig emma! du som aaaaaaldrig skulle ha barn :P

2007-10-14 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback