dyrt att vara ledig!


fan, det blev ett par jeans idag. men dom är så sjukt
snygga att jag inte kunde låta bli! lite småkär blev jag
även i storleken, 25! hah, är det ett skämt eller? har
inte haft 25 sen jag var 10år. måste vara att det är hög
midja. dock sitter dom som ett ålaskinn men tydligen
kan dom töja sig en halv strl.

jag, Ante & Ragge hängde på stan, käkade o hade det
allmänt mysigt!:) tur att jag jobbar 11 timmar imorrn
& 11 timmar på onsdag. då gör jag inte av med några
pengar iaf! börjar ju nya jobbet imorrn efter mitt gamla
jobb! hah, jobbar 6-14 på Rövbeta & sen 15-19 på
Rum. måste plocka fram kläder att ha på mig imorrn.
kan bli nya jeans! wooho! lte nervös..

ska bort till Pålle & Jenny en sväng, Ante MÅSTE göra
något åt sitt hår & det är ju båda dom bra på! hoppas
Jenny är hemma bara, kul att snacka lite tjejsnack!

har jag föresten sagt att Pålle är skitsnygg? om så
är fallet så tål det ju att sägas igen!

Kommentarer
Postat av: Nea, tant.

Emma för i helvete! Ät mer mat!

Postat av: Pålle

man bugar o bockar!

2007-09-05 @ 21:27:18
URL: http://rickydollar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback