inte en chans!


Ante ska till tandläkaren för första gången på kanske sex år! hah! om
han har mindre än två hål ska jag få en hund, men chansen att det
skulle hända är ju minimal med tanke på att han har lätt att få hål &
vi äter ju inte lite godis direkt! om inte annat så kanske man borde
kolla om han är allergisk först & främst....mot hundar alltså, inte
tandläkaren! hah. shit, jag tycker att det är jobbigt att laga ett hål &
skrapa tandsten en gång om året, fatta hur mycket han har att ta
igen! pjuh. jag är glad att jag är skötsam vad det gäller mina
tandläkarbesök!

Kommentarer
Postat av: Pierre Broberg

Hehe, inget är omöjligt.. jag hade inte varit hos tandläkaren på fyra år, hade inte ett enda hål.. och då har jag riktigt dåliga tänder som saknas emalj lite här o där :D

Postat av: Hanni

Hur gick det? Ajaj, själv har jag inte varit hos tandläkaren på 1,5 år. Du har rätt det är bättre att vara skötsam och gå lite oftare än vänta längre. tandläkarbesök är inte roliga.

2007-09-16 @ 02:07:58
URL: http://hanni1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback