lång dag


först & främst till Sofie: du ska dö! okej, inte så illa, men du lovade att
fredagar på herrbeta ska vara lugna nu! hah, eller hur! kaos när jag
kom! fick ont i magen direkt! kanske ryktet hade nått kunder att jag skulle
göra ett gästinhopp & därför kom ALLA dit?! jaja, det gick bra iaf. kändes
skönt att veta att jag inte kommer tillbaka dit så ofta....

för det andra: du är sjuk i huvudet (nej inte du Sofie!)

13 timmars arbetsdag igår då. kom hem o hämtade upp Ante som hängde
på förfest hos Ragge så åkte vi till Max & hämtade käk.

idag körde vi stohandling. fan vad dyrt  det blev! jag lever lite på kredit just
nu vilket inte är så bra. mitt i alltihopa får Ante spränghuvudvärk & försöker
spy. så jag fick handla själv (kanske därför det blev så dyrt?).
har halvstädat lite här hemma också. burit ut allt skräp efter Ullared som
stått i påsar i vardagsrummet. kört två tvättmaskiner. skulle behöva köra
två till men jag har ju absolut ingen plats att hänga den på...

känns fel att sitta inne när det är så fint väder... men det är ju höst, då ska
man vara inne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback