människor..


vi som jobbar i butik ska fungera ungefär som en slagpåse för resten
av befolkningen. skrik på oss, skäll på oss & säg att vi är värdelösa,
varsegoda! vi står & ler bara...

förstår inte hela grejen med att skälla på nån man har köpt en vara av.
jag skulle gå dit, förklara problemet & se hur dom har tänkt att åtgärda
det & är det så att jag har fel så ursäktar jag mig & skäms lite, jag blir
fanimej inte aggressiv! jag är mer benägen att hjälpa en kund som är
trevlig, då lovar jag att göra mitt bästa! det hjälper ju inte att skälla, det
blir ju liksom inte bättre... förstå det!

systeryster är på väg hit, ska slinga hennes hår.. kan komma på roligare
saker att göra en tisdagkväll men jag får väl ställa upp! hon kanske har
med sig nåt gott (hoppas hoppas!!!). annars ska jag nog göra mig lite
glass med chokladsås, bara för att bli lite tjockare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback