mig går ju inte att ha i möblerade rum!


jag får ju skämmas för mig själv för fan!
har haft en grymt trevlig afton hemma hos Lisa. det blev jag,
Zanna, Anna, Karin, Lisa, Stina & Malin. mycket snack & gott
käk! mitt bland alla dessa söta brudar sitter jag. hörs & syns
& framförallt är jag ful i jämförelese med dom! damn. upptäckte
när jag gick på toa att jag pillat sönder en finne i pannan så
det börjat blöda & torkat ihop sig till en fin prick. sofistikerat
Emma, bra! finns det en snyggskola man kan gå eller?

det verkar iaf som om flera vill att jag ska fortsätta vara blond iaf.
det innebär att Ante får som han vill. fan! några av anledningarna
till att han skulle göra slut med mig är om jag blir mörkhårig eller
går upp mkt i vikt. jag ville ju nästan utmana honom. men jaja,
jag blir väl kvar som blond då! nöjda o glada?:) jag är faktiskt
lite glad också, det är förvisso för jävla dyrt att underhålla blont
hår men det är grymt snyggt!

fan nu ska jag gå & byta trosor. mina nya byxor kräver tyvärr
string eftersom dom sitter som ett ålaskinn & min kropp är inte
van vid det & framförallt hatar den string! uääääk!

Kommentarer
Postat av: Ramlövskan

Va säger du egentligen?? :(
Stämmer inte alls de där....
Ville iaf tacka igen för presenterna o att jag tyckte de va skit kul att du va där!!
Måste hänga mer juuuh ;)
Puss

2007-09-12 @ 10:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback