mitt i kaoset finns många fynd!


jahopp, nyss hemkommen från jobbet, cyklade idag IGEN, duktigt va?
riktigt jobbig att cykla hem, blåste halv storm!
ja nu kommer lite bilder från igår då. såhär såg det ut när jag började
plocka upp & klippa av prislappar;

112338-186

hah, svårt att se alla fynd va? därför har vi en speciell bild på ett speciellt
fynd. har letat efter en sån här hur länge som helst men alla har kostat över
1500:- & det har jag inte haft råd att lägga ut på en lampa...;

112338-187

399:- är MYCKET bättre! kunde inte låta bli att köpa den för det vrakpriset!
dock fick vi montera ihop den själva & det var lite pilligt, men fan vad snygg
den är!

det regnade rätt bra igår. jag hade vita tygskor, bra gjort! jag har ju letat
gummistövlar till förbannelse, tydligen hjälper det att åka 35 mil för att hitta
dom perfekta! Viking (tydligen ett bra stövelmärke) & jäääävligt snygga!

112338-188

blev ett till par skor, orkar dock inte ta bild. skulle jag ta bild på allt jag har
köpt skulle bloggen bli cirka 915713758327581356 meter lång! haha!
men det var ett smakprov iaf!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lampan var grymt snygg! Hoppas det gick bra o jobba igår!

Postat av: Kelly

oj så snygg! :-)

2007-09-22 @ 18:36:09
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback