mnönö.


har inte blivit mycket bloggande på ett tag. har jobbat
6 dagar i rad nu, börjar bli lite seg. gå upp 5 är fan segt
allså! helger är det svårt att lägga sig 21 också...
fredags jobabde jag ja, hade lite myskväll med Ante på
kvällen men han ville dra till Grönborg så jag gick o la mig
efter lite godis. igår jobbade jag (nähää?) & sen åkte jag
hem för att snabbt som blixten byta om till finkläder för att
åka till Röda stan & fira Thoris. fikade lite där & sen satt
vi mest & pratade. sen drog hela gänget utom Thoris då
till Lämmetorp för kräftätande. jag höll mig till pajen! :)
Antes morbror Robban var hemma också så jag är liiiite
trött i huvudet idag! haha! tyckte iof att han var ovanligt lugn
& beskedlig!

har ändå fått hota en kund med polisen i helgen, det tyckte
jag var kul! bara tre ordinarie dagar kvar på Herrbeta nu. wo!

Ante spelar ju derby nu. hoppas det går bra! skulle ha tittat
men jag var lite trött nu efter jobbet & glömde att ta med mig
kläder till jobbet. så nu har jag duschat & satt igång en
maskin tvätt istället. tycker att han ska komma hem snart så
vi kan mysa med lite tacos & en JÄTTEPÅSE godis!

oh NO! bröllop på tv. nu måste jag gråta lite också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback