skoshoppinglogik


skulle köpa tofflor på skopunkten innan jobbet idag. mina som jag köpte
dyrt när jag började på Shell har efter år av räksallad & ketchup gett upp
i sömmarna. så kom jag på att om jag köper två par stövlar så blir ju
tofflorna gratis, & gratis är ju bättre än 149:- eller hur? försöker att tänka
så nu när ångesten kommer iaf...! hah.

image201                           image202

dom till höger köpte jag i brunt, dom är värmfodrade & ser nästan lite
vintage ut i verkligheten, jag gillar dom! jag vet att alla köpet på Skopunkten
men det skiter jag i. jag gillar billigt & jag gillar snyggt, då får man räkna med
att andra är lika smarta & kör samma race.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stövlar passar perfekt nu i höst och i vinter så du gjorde ett bra köp! Bra att försöka tänka positivt när ångesten kommer! /Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback