snyggast i stan!



yeah, you heard me! jag blev snygg som fan efter mitt besök hos Sanna!
har lovat mamma en bild imorrn när jag är lite fräschare & inte flashar
mina finnar så som jag gör nu. det blev iaf mycket kortare, lite kortare än
axellängd & sen nya blonda slingor + några mörkare. jag är en sån som
tyvärr varken passar i långt eller kort hår, jag är en mittemellan. men det
får helt enkelt duga.

lyckades åka fel idag med, vad fan är det med mitt huvud? hamnade i
Kimstad innan jag insåg att jag inte var på väg till Norrköping längre... är
så van vid att svänga där efter allt pendlande till Rövbeta att det gick av
bara farten.

idag är det kladdkakedag här. Hanna ringde & skulle ha med mig på
promenad men jag mutade med kladdkaka & kaffe, yes, slapp idag med!
jag är grym på att slingra mig undan!

imorrn ska jag jobba 14-19:15 & sen ska vi åka till Linköping på VIP-kväll
i den nya butiken där. ska bli riktigt kul! lära känna folket lite mer & se
vilka som ska jobba där förutom Micke.

nu ska jag ge Heroes en ny chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback