denna värdelösa Emma...


fy tusan vad jag hatar mig själv ibland. jag vill vara en duktig människa. en sån
som ALLTID har renstädat hemma, ett badrum som aldrig luktar illa, en sån
som alltid har fikabröd hemma ifall det skulle komma någon på besök, en sån
som får för sig att våttorka alla hyllor i köksskåpet en vanlig torsdag, en sån som
bakade på sin lediga tid, en sån som alltid vet vad hon vill, en sån som alltid
viker in tvätten i garderoben direkt, en sån som inte upptäcker när hon  sitter på
toan att pappret är slut & att hon glömt hänga in en ny rulle, en sån som alltid
lägger tillbaka DVD-skivorna i fodralet när hon slutat titta, en sån som har ordning
på sina smycken, en sån som odlar blommor på balkongen - och får dom att
öveleva, en sån som alltid har välfyllt kylskåp, en sån som aldrig har finnar, en sån
som alltid luktar lite vanlij....

jag kan fortsätta men jag gissar att ni slutade läsa någonstanns vid köksskåpen.
jag borde verkligen resa mig från soffan & göra något vettigt...! mitt nya liv som
perfekt. men nya liv börjar alltid på måndagar, så på måndag, då jävlar!

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka till!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback