IDIOT!


vet att debatten om "kamphundar" är lite uttjatad men jag blir fan sur!
blev påhoppad av en s.k. Pittbull på väg till Coop. jag höll på att ramla omkull
eftersom han kom så plötsligt. ägaren (en pojkspoling helt utan vett) ber inte
om ursäkt eller liknande utan säger bara att "han ville ju bara leka"! det skiter
jag fullständigt i! jag är inte hundrädd, snarare tvärtom, men blir jag påhoppad
av en Pittbull blir jag fan rädd! framförallt när ägaren inte bryr sig ett dugg! så
här i efterhand önskar jag nästan att hundjäveln bitit mig så jag kunde anmäla
ägaren. han var så jävla dryg! fatta om det hade varit någon som var hundrädd
på riktigt?! ska man skaffa en sån hund får man se till att uppfostra den! inte
bara använda som någon slags penisförlängare! det är inte coolt!

jag är fortfarande lite skakis! usch...!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det är inte hundarna det är fel på Emma utan dom som skaffar dom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback