life is a bitch...!


det är så elakt egentligen. förr var man för liten för Palace när alla man känner hängde
där. nu när man får hänga på Palace (har fått göra det ganska länge nu) så tycker alla
att det är töntigt & tråkigt, nu är det Bomull istället där det är en åldergräns på 25! haha.
dryyyyyygt!


igår blev det käk & ett glas vin på Fräckas med Hanna & Ante. vi satt & spanade folk
o hade det allmänt trevligt. blev storpåsen godis & film här hemma sen.givetvis hann
vi med en runda plump, det är ju tradition!

vad den här kvällen har att erbjuda vet jag inte än!? finns fester på G men jag har inga
pengar ( fick min lön på ett utbetalningskort??! jobbar ju hela tiden så jag kommer ju
inte till banken förän på onsdag...) & så har jag absolut ingen alkohol. dricka bärs på
en uteservering vore ju inte kattpiss men tror inte att någon mer är så sugen. bio är ju
ingen omöjlighet heller. klämma en flottig pizza på Gu va gott innan...! allt löser sig...

för övrigt en tokdag på jobbet. helt galet mkt folk! jag var svettig som fan! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback