mord på sambo i Norrköping - IGEN!


okej, han har varit borta i 5 dagar på TRÄNINGSläger. helt enkelt tränat 2 pass
varje dag. kommer hem igår, vad gör han idag då? ÅKER & TRÄNAR! ta en paus
för fan! häng hemma med mig med alla våra serier & godis! eftersom jag surnade
till så jävla mkt fick han dåligt samvete så han lovade mig massage ikväll.
förstår inte hur coach Asklöv tänker när han väljer att ha träning dagen efter ett
träningsläger?! kanske skulle ta ett snack med karln.. dessutom är det ju två matcher
i helgen, helt galet. div.4 är väl inte allsvenskan eller?

på tal om allsvenskan... det går bra för IFK nu! kanske dags att börja ångra ett
tokbygge av en arena för så många miljoner när dom ändå kommer att åka ut?! det
var ju dessutom inte mkt folk alls på matchen igår, hur fan tror dom att det ska löna
sig? irritationen är på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: TIF A. träning förlänger livet

inte allsvenskan men jävligt nära............;-)

2008-04-10 @ 21:15:23
Postat av: Jannike

emma, inte bra att mörda pojkvännen ;) då har man inget att klaga på sen!
och jag vill oooockså åka till ullared.. grr!

Postat av: Jannike

haha! :) nej, bäst man tar vara på dem! mja.. den rosa passar inte mig :P
nej, det är inte alls långt till ullared.. men bussresorna är dyrare än från finspång för här åker alla med egen bil. haha. men det blir en tripp efter sommarn! längtar redan

2008-04-11 @ 17:10:03
URL: http://iingensoldat.blogg.se
Postat av: Erika

haha okej, då kommer dom nog börja undra:D

2008-04-11 @ 17:10:35
URL: http://toadie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback