populär!


jag är aldrig såhär populär annars! haha! massa kommentarer här, massa
meddelanden på Facebook & massa sms & telefonsamtal! det är bra för
självförtroendet att fylla år! hehe!

har fått en massa bra!
av mor & far fick jag en gryyyyyyyyyyyyyyyyyyym ny kamera, testat den lite & den
rent ut sagt bajsar på min gamla kamera (som bara är 1½år). Ante får ärva min
gamla så han är nöjd han med! fick även ett rosa fodral till.

av systeryster fick jag rosa tema. rosa strumpbyxor, bed heads after party, 3 rosa
nagellack & rosa örhängen från pilgrim.

av Ante fick jag underkläder & ett väggur. tydligen kommer det även något på posten,
spännande!

träffar mer folk som ska fira mig senare i veckan. ska ta kort på allt jag fått/får med
min nya helgrymma kamera! hehe.

tack alla som grattat mig på alla möjliga sätt idag! love you! extra tack till darling
Ante som storstädat & bakat en tårta!
du är för bra för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback