den alltid lika älskvärda Yuna!


trots att vi inte träffas mer än några gånger per år så känns det ändå inte som
att mycket har förändrats! vi funkar ihop helt enkelt! :)
hämtade upp Yuna efter jobbet så hängde vi på Coop för lite inhandling av
tacos & jättepåsen godis. så styrde vi med mat, åt, spelade plump & tp. sen
började Yuna filma & eftersom vi är teaterapor Ante & jag så slog vi på stora
trumman & fuldansade! jag har träningsvärk & luktar svett fortfarande! hahaha!
förväntar mig att se mina moves på youtube inom snar framtid!!





i fredags hängde jag med brudarna lite på deras förfest. höll på att gå dit utan BH.
vet inte hur det gick till om  jag ska vara helt ärlig! haha. även om man inte ska
dricka eller gå ut så kan man ju vara snygg!


det bästa med att ha pojkvän är att man kan låna deras kläder! hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback