fullt upptagen!


efter jobbet kom cissi & anders hit & fikade tillsammans med svärmor. blev
lite tårta & presentutdelning. vi fick ju våra efterlängtade i-pods! :D har suttit
& lekt en stund nu! sen åkte Ante, Cissi & Anders så jag & Ulla kollade lite
på Emil i Lönneberga innan hon knallade hemåt. då ringde mamma & pappa
& ville ha fika. dom tog med sig en kaffebryggare (yey, äntligen en som funkar!)
äckliga kex & mammas goda bullar. så vi gaggade på ett tag & käkade resterna
av tårtan. då ringde min bror (kors i taket!!!) & sa att Ante var på väg hem eftersom
han hade mött honom på Statoil där Henrik inte köpte korv. konstigt vare!

& nu ska jag pilla klart med i-poden så jag kan cykla till jobbet imorrn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback