hörlurar, skal & smultronstället


väldigt produktiv ledig dag idag!
åkte ut till Media Markt & köpte  skal (givetvis rosa) till våra i-pods & fina Skullcandyhörlurar.

grymt snygga! som en del av Antes födelsedagspresent. fick bra hjälp av min
gamla klasspolare Sandra, hon hadae bra tips & info! sen lyckades mitt bankkort
slå ut kassorna på Media Markt.. ouuppps...
inte att förglömma.. vi köpte även Den Nakna Pistolen-boxen. viktigt!

efter det åkte vi med dessa roliga personer till Smultronstället.

för er som inte ser så är det Johan & Linn. ingen är trött på min kamera va? hahahaha!
eftersom glassarna var så jäkla små drog vi en pizza på Gu va gott på det. jag behöver
inte äta förän imorgon kväll nu.

började så smått prata resa om nån månad. ska lägga fram det lite fint till bossen
imorrn. huruvida det funkar med ledigt då. om Johan & Linn står ut med oss?! ni får säga
nej, vi blir inte ledsna!  finns rätt mkt resor men jag tror på is i magen & vänta några veckor
så priserna sjunker lite. Kroatien vore ju inte helt fel, inte Grekland heller..

Kommentarer
Postat av: Emma Simsek

eller marmaris ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback