så mycket bra!


gjort av med lite pengar idag.. hm. ska sätta mig o betala räkningarna nu så att jag
blir av med det också!

först var jag hos Sanna & fixade kalufsen. toksnyggt som vanligt! antingen är det hon
som är så bra eller så är det jag som är snygg att allt ser snyggt ut på mig. vilket tror
nI?

se åkte Hanna & jag till Linköping. blev ett par svarta chinos (vet i fan hur länge trenden
håller i sig men dom svarta var så otroligt jävla snygga), ett par helt raka jeans & en
oversizemjukiströja. inte orkar jag fota det nu. men ändå!

sen IKEAvarvet. servetter, täcke, kuddar, äggkoppar, dricksglas osv. blev dessutom
jäkligt billigt?!? brukar det aldrig bli på IKEA?! är det så att vi har ett komplett hem nu
eller? fan vad vuxet! eller så har IKEA fått en ordentlig konkurrent i Ullared?
by the way, dags att dra en resa dit snart va?? måste uppdatera underklädeslådan
lite...! åå just det. köpte en massa kjolgalgar på IKEA så nu har alla mina 7507325729
kjolar en varsin galge. det är trångt & inte alls mysigt i våran klädkammare. men jag
har inte hjärta att ge bort saker än. man vet ju aldrig. Cosmo kanske säger att lila jeans
är så jävla inne snart??! Cosmo säger för övrigt att man ska slänga bombarjackan nu
för den är galet ute. jag köpte en för 2 veckor sen som jag älskar! SCREW COSMO! jag
är rebell & tänker använda min ändå! (fast i smyg..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback