sämsta sommaren ever?


jo men nästan faktiskt! har inte gjort alls mycket kul, bara jobbat. varit på¨smultronstället
endast en gång! det är ju katastrofalt! jag har inte festat något (men har däremot festkläder
i garderoben).  o så farmor givetvis. känns inte alls roligt just nu! har ju inte tid eller ork
att träffa vänner...! Linn & Grönborg ska ju ha kräftfest nästnästa helg ute vid Linns
föräldrars ställe i skärgården men både Ante & jag jobbar ju så vi kan inte följa med...
jobbar by the way tre helger i rad. fantastiskt kul!

nää. nu ska jag ta mig i kragen, sluta gnälla & bli mer självsäker.

Kommentarer
Postat av: sanna

men ni jobbar väl inte på kvällen? peter jobbar med så vi kan bara vara där en sväng. så vi åker hem på kvällen, då kan väl ni med haka på?

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback