segast i stan


uhaa.
varit en lite jobbig helg tycker jag. jobbat o grejer. jag var så trött igår att jag
inte orkade någonting. Lisa & Jimmy hade ju fest som vi var bjudna på men
helt ärligt så orkade jag verkligen inte! förlåt! (sen har jag inte köpt någon
present än, det har liksom ramlat bort efter allt med farmor o.s.v.)
. vi bestämde
oss för att låsa in oss med thaimat, godis & en film. det blev Guldkompassen.
HUH??! jäkligt konstig film. det började så bra & blev bara bättre. sen kom
slutet & då rasade hela filmen. för övrigt så har Batman-The Dark Knight
fortfarande 9.3 på Imdb. absolut inte fy skam!

nu väntar jag på att fjant ska komma hem. han ska träna ikväll så jag åker
ut & hänger i Ramstorp under tiden. har ingen mat hemma ändå!  ;o)
egentligen borde jag städa här hemma. jag minns ärligt talat inte när jag hade
framme dammsugaren senast. det är nog en månad sen iaf! eeh..

nya traderabud är lagda också. klänning, röda converse & en retro adidasjacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback