social samvaro!


okej, mitt gnäll var väl lite överdrivet.
igår käkade vi lunch med Grönborg & Linn för att sedan bjuda dom på middag när
Linn slutade jobba. Linn ville ha pannkakor men vi andra bestämde oss för att vara
lite vuxna så det blev kycklinggryta & godis till efterrätt. både vi & dom hade köpt godis
så vi hade en grymt stor skål! sen lirade vi lite TP, grabbarna mot brudarna. ja, vi
förlorade men jag är helnöjd med upphämtningen som jag & Linn lyckades med!

annars så gjorde vi av med lite pengar igår...! yey! jag köpte en jacka, en kofta & nya
tights. allt i svart. det är ju höst för tusan! sen åkte vi till Rum & köpte ett nytt soffbord!
har ingen bild på det än eftersom Ante försöker fixa våran dator... men det finns med
jarms hemsida, det som är på första bilden på startsidan. ett sånt fast i vitt! guud
så bra! nu måste vi äta med underlägg för att inte förstöra det. eller äta i köket.
sen storhandlade vi. inte billigt!

o idag äre jobb på G. inte ett dugg sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback