2008 är snart över..


Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?

sålde cyklar typ?
Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga i år. men nästa år har jag redan 2 st!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Becca är den enda  jag kommer på sådär på rak arm

Dog någon som stod dig nära?
älskade farmor dog i mitten av juli

Vilka länder besökte du?
pinsamt nog inga (Sverige räknas inte)

Vad var din största framgång under 2008?
att jag fick jobbet som 300 andra sökte! jag är bra!

Största misstaget?
att jag varit för lat

Har du varit sjuk eller skadat dig?
förutom magsjukan i fjällen har jag varit väldigt skonad i år!
Bästa köpet?
allt godis

Vad spenderade du mest pengar på?
oj.. förutom tråkiga räkningar så är det nog kläder & käk ute

Gjorde någonting dig riktigt glad?
alla nära & kära gör mig glad!
Vad önskar du att du gjort mer?
rest & aktiverat mig

Vad önskar du att du gjort mindre?
stressat & oroat mig

Hur tillbringade du julen?
med mina favoritfamiljer, Nilssons & Svenssons

Blev du kär i år?
kärare kanske!

Favoritprogram på tv?
Big Bang Theory har inte gått mycket på tv men rullat en del på datorn

Något du önskade dig och fick?
rätt mycket!

Något du önskade dig men inte fick?
en förlovning

Årets bästa film?
Batman, the dark knight kanske..

Vad gjorde du på din födelsedag?
jobbade troligtvis!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
en förlovning & mer pengar!

Vad fick dig att må bra?
godis & umgänge

Vem saknade du?
rätt många! är kass på att hålla kontakt. nyårslöfte?

De bästa nya människorna du träffade?
LINN! en tjej som svepte in & visade sig vara helskön!

En värdefull läxa du lärt dig i år?
ibland lönar det sig att säga ifrån ibland



Kommentarer
Postat av: Limpan

Man tackar för utmärkelsen! Du är helskön du med.

2008-12-28 @ 15:51:30
Postat av: Limpan

Man tackar för utmärkelsen! Du är helskön du med.

2008-12-28 @ 15:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback